Haram kyrkjelege fellesråd > Vis


757 Gud signe vårt dyre fedreland


Gud signe vårt dyre fedreland
og lat det som hagen bløma!
Lat lysa din fred frå fjell til strand
og vetter for vårsol røma!
Lat folket som brøder saman bu,
som kristne det kan seg søma!
Vil Gud ikkje vera bygningsmann,
me fåfengt på huset byggja.

Vil Gud ikkje verja bygd og land,
kan vaktmann oss ikkje tryggja.
Så vakta oss, Gud, så me kan bu
i heimen med fred og hyggja!
No er det i Noreg atter dag
med vårsol og song i skogen.
Om sædet enn gror på ymist lag,
det brydder då etter plogen.
Så signe då Gud det gode såd,
til groren ein gong er mogen!

Tekst: E. Blix, 1890
Melodi: C.E.F. Weyse, 1826   

      

Tilbake

Hamnsund kyrkje

Les meir

Vatne kyrkje

Les meir

Hildre kyrkje

Les meir

Brattvåg kyrkje

Les meir

Leige av lokaler

Informasjon til deg som ynskjer å leige kyrkjene.

Les meir

Fjørtoft kyrkje

Les meir

Haram kyrkje

Les meir